Zobacz świat oczami kota

Lista Informacji PrasowychWarszawa,wrz 8, 2011

Zobacz świat oczami kota

Od dzieciństwa znamy kota w butach, oglądaliśmy mówiącego kota w kapeluszu, ale kot z aparatem? Tego jeszcze nie było! Marka FRISKIES przedstawia Le Bobo – kota-fotografa i zaprasza do wyjątkowego konkursu i oglądania świata z kociej perspektywy. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody – notebook Sony VAIO, aparaty Nikon i bony o wartości 100 zł na stworzenie własnej fotoksiążki.

Le Bobo to kot niezwykły. Żyje pełnią życia i utrwala każdą chwilę na zdjęciach. Codziennie z aparatem na szyi poluje na ciekawe ujęcia. Obserwuje świat z szafy, spod łóżka, z parapetu, spod drzewa – jego ciekawska natura gna go wszędzie tam, gdzie coś się dzieje. A w życiu kota dzieje się naprawdę wiele.

Teraz możemy się o tym przekonać na własne oczy! Świat z kociej perspektywy, uwieczniony na zdjęciach zrobionych przez Le Bobo, będzie można podziwiać podczas wyjątkowej wystawy. Od  24 września do 2 października 2011 r. w Pasażu Wiecha w Warszawie odkryjemy rąbek tajemnicy i zdradzimy co robią koty, gdy nikt nie widzi. Wyjątkowe zdjęcia z wypraw i przygód Le Bobo będzie można zobaczyć również na stronie internetowej www.friskies.pl/lebobo.

Czy Twojego kota także spotykają przygody? Gdzie lubi spędzać czas, co go interesuje? Teraz możecie się o tym przekonać, biorąc udział w konkursie! Wystarczy w dniach 19 – 30 września 2011 r. zalogować się na stronie www.friskies.pl/lebobo, uzasadnić, dlaczego to Twój kot byłby najlepszym fotografem i załączyć zdjęcie, na którym jesteś Ty i Twój kot. Spośród wszystkich odpowiedzi jury wybierze najciekawsze i zaprosi do drugiego etapu konkursu 150 osób, które otrzymają specjalne kocie aparaty Pet’s Eye View. W drugim etapie, który rozpocznie się 4 października i potrwa do 30 października 2011 r., należy zamieścić na stronie www.friskies.pl/lebobo pięć najciekawszych, najzabawniejszych, najbardziej poruszających zdjęć zrobionych przez pupila. Na zwycięzców czekają wspaniałe nagrody. Właściciel najzdolniejszego kota-fotografa otrzyma notebook Sony VAIO. Kolejne trzy osoby, których koty uwiecznią najciekawsze momenty, dostaną profesjonalny aparat Nikon, a 30 uczestników zostanie nagrodzonych specjalnym fotokodem o wartości 100 zł, umożliwiającym stworzenie własnej fotoksiążki.

Akcja będzie wspierana w prasie oraz w internecie. Kampania potrwa od 5 września do końca października 2011 r. Za kampanię prasową i internetową oraz zakup mediów odpowiada MEC. Stronę internetową przygotowała agencja Ad Pistols.

***

Nestlé PURINA PetCare jest światowym liderem w produkcji karm dla psów i kotów. W ofercie firmy znajdują się marki stworzone z myślą o codziennych potrzebach zwierząt. W kanale spożywczym dostępne są marki karmy dla kotów GOURMET, FELIX, PURINA ONE, FRISKIES i DARLING, a także marki karmy dla psów FRISKIES i DARLING. Nestlé PURINA PetCare oferuje również specjalistyczne karmy dla psów i kotów PRO PLAN, DOG CHOW oraz CAT CHOW, dostępne tylko w sklepach zoologicznych.

FRISKIES to należąca do firmy Nestlé PURINA PetCare marka, która oferuje karmę dopasowaną do etapu i stylu życia każdego psa i kota. W portfolio marki znajduje się karma dla psów FRISKIES Junior, Active, Balance i Maxi oraz kotów – FRISKIES Junior, Indoor, Sterile i Adult. Marka FRISKIES oferuje również przekąski dla psów.