Nestlé Polska S.A. dziękuje za pomoc w sprostowaniu nieprawdziwej informacji

Lista Informacji PrasowychWarszawa,wrz 5, 2011

Oświadczenie Nestlé Polska S.A.
5 września 2011 roku

Nestlé Polska S.A.  dziękuje za pomoc w sprostowaniu nieprawdziwej informacji

Nestlé pragnie podziękować wszystkim internautom, mediom, firmom i osobom prywatnym za pomoc w sprostowaniu nieprawdziwej informacji dotyczącej rzekomego wycofywania z polskiego rynku produktu Nestlé kaszka bananowa.

Chcielibyśmy jeszcze raz zapewnić, że sytuacja taka nie miała miejsca a wszystkie produkty sprzedawane na rynku polskim są całkowicie bezpieczne.  

15 lipca br. informowaliśmy o  wycofaniu jednej serii deserów w szklanym opakowaniu sprzedawanej wyłącznie na rynku francuskim Nestlé P’tit Pot Banana (seria L 10980295), z powodu znalezienia fragmentu szkła w jednym słoiczku Nestlé P’tit Pot Banana. Powyższa informacja dotyczyła wyłącznie jednego słoiczka z jednej serii deserów w szklanym opakowaniu sprzedawanej wyłącznie na rynku francuskim. Ponownie potwierdzamy, że przecier owocowy w słoiku Nestlé P’tit Pot Banana nie jest produkowany i nie jest sprzedawany w Polsce.  

Jednocześnie jest nam niezmiernie przykro, że informacja dokładnie precyzująca jakiego produktu i rynku dotyczy została zniekształcona i rozprzestrzeniła się w sieci. W pełni rozumiemy zaniepokojenie jakie wywołała, dlatego chcielibyśmy jeszcze raz bardzo przeprosić wszystkich, którzy zostali wprowadzeni w błąd po lekturze nieprawdziwych doniesień na temat naszych produktów.

Robimy wszystko co możliwe aby uspokoić naszych konsumentów potwierdzając pełne bezpieczeństwo produktów i poinformować, że sytuacja nie dotyczy żadnych produktów oferowanych  przez Nestlé  w Polsce.  
Jednocześnie podkreślamy, iż  nie planujemy podjęcia kroków prawnych wobec osób dyskutujących na forach internetowych ponieważ uważamy,  że najwłaściwszym rozwiązaniem jest prowadzenie dialogu i podejmowanie działań wyjaśniających. Jest to stanowisko, które prezentujemy niezmiennie ilekroć proszeni jesteśmy o komentarz w tej sprawie. Pojawiające się na forach internetowych inne interpretacje nie są zgodne z naszymi intencjami. Jeszcze raz bardzo dziękujemy za życzliwość i pomoc wszystkim, którzy wspierają nas w  wyjaśnieniu  całej sytuacji.


Zachęcamy także, aby po aktualne informacje dotyczące oferowanych przez nas wyrobów i ich bezpieczeństwa sięgać zawsze na nasze oficjalne strony www: www.nestle.pl; www.nestle.pl/gerber/; http://www.zdrowystartwprzyszlosc.pl/ Chętnie odpowiadamy również na wszelkie Państwa pytania za pośrednictwem Centrum Informacji tel. 801 333 000.

W produkcji wyrobów dla najmłodszych, najbardziej wymagających konsumentów bezpieczeństwo i jakość produktów są dla nas zawsze niekwestionowanym priorytetem.