Udoskonalanie naszych produktów

Każdego dnia zobowiązujemy się do poprawy jakości życia naszych konsumentów poprzez dostarczanie im produktów najlepszej jakości. Dlatego też nieustannie staramy się sprostać zmieniającym się potrzebom smakowym naszych konsumentów oraz dopasować naszą ofertę do ich stylu życia. Przy projektowaniu nowych produktów i udoskonalaniu starych zawsze bierzemy pod uwagę nie tylko smak, ale również profil żywieniowy, tak by to co oferujemy było smaczne i zdrowe.

W Nestlé wychodzimy z założenia, że zbilansowana dieta ma być dla naszych Konsumentów nie tylko źródłem cennych składników odżywczych, ale też przyjemności. Wszystkie strategiczne produkty i marki poddajemy procesowi badawczemu 60/40+, który pozwala nam na poznanie opinii i preferencji konsumentów, ciągłe doskonalenie produktów, a także porównanie z konkurencją.

Celem przeprowadzanego przez nas procesu jest ocena preferencji smakowych konsumentów, ocena sensoryczna produktów oraz wartości odżywczych produktów i ich silnych benefitów żywieniowych.

By dać wyraz naszej odpowiedzialności, wdrożyliśmy w Nestlé zestaw polityk, w oparciu o które odbywa się optymalizacja profilu żywieniowego. Są to polityki w zakresie:
• poziomu kwasów tłuszczowych trans
• poziomu sodu (soli)
• poziomu cukru
• wzbogacania produktów

Jak modyfikujemy produkty?
• redukujemy: tłuszcz, sól, cukier, sztuczne barwniki
• dodajemy: bakterie probiotyczne Bifidus, cynk, żelazo, wapń, magnez
• zwiększamy zawartość: wapń, warzywa, błonnik