Sort by
Sort by

Odpowiednie nawodnienie

Propagujemy prawidłowe nawodnienie i troskę o środowisko naturalne wśród kobiet w ciąży i matek karmiących oraz dzieci, seniorów, sportowców.

Kampania społeczna „Wybieram wodę” skierowana jest do grup ludzi szczególnie narażonych na niedostateczne nawodnienie organizmu. Za pośrednictwem mediów oraz w czasie bezpośrednich spotkań z uczniami informowaliśmy o znaczeniu regularnego, codziennego spożycia wody. Organizatorami akcji są Polskie Towarzystwo Dietetyki oraz Instytut Promocji Zdrowia i Dietoterapii. Partnerem jest m.in. Nestlé Waters. Program wystartował we wrześniu 2015 roku.

Wyniki 2016:

  • 500 tys. wyedukowanych uczniów
  • 10 000 rozdanych ulotek edukacyjnych
  • 1346 szkół w programie
  • 217 512 szklanek wody wypitych przez uczniów na zakończenie zajęć przygotowanych w ramach programu „Wybieram wodę”
  • 89 proc. uczniów zainteresowanych tematyką lekcji zorganizowanej w ramach akcji „Wybieram wodę”

Więcej informacji na stronie www.wybieramwode.pl