Sort by
Sort by

Smak kawy Starbucks we własnym domu – Nestlé wprowadza nową gamę produktów Starbucks

kawy starbucks Nestle
Powrót do informacji prasowych

Nestlé wprowadza nowe produkty kawowe pod marką Starbucks. Będą one dostępne na całym świecie. Nowy asortyment składa się z 24 produktów, w tym kawy ziarnistej, palonej i mielonej. Znajdzie się w nim także kawa w kapsułkach.

Dzięki Nestlé, klienci na całym świecie będą mogli się cieszyć smakiem swojej ulubionej kawy Starbucks we własnym domu. Nowy asortyment produktów kawowych obejmuje szereg flagowych mieszanek kaw tej marki, a także kawy jednogatunkowe oraz wybór klasycznych napojów, takich jak Caramel Macchiato i Cappuccino. Wszystkie są przygotowywane na bazie wysokiej jakości 100% kawy Arabica pozyskiwanej od znanych z etycznych upraw plantatorów z głównych regionów świata. To pierwszy asortyment kaw wprowadzany na rynek, od kiedy obie firmy oficjalnie rozpoczęły współpracę w sierpniu ubiegłego roku. 

Nowe produkty Starbucks będą dostępne w sklepach spożywczych i na największych platformach internetowych. Nestlé zacznie ich wprowadzanie od wybranych rynków w Azji, Europie, Ameryce Łacińskiej, na Bliskim Wschodzie oraz w Stanach Zjednoczonych.

Nasze dwa zespoły, w zaledwie sześć miesięcy, wykonały niesamowitą pracę. Opracowano asortyment nowych kaw premium, tworzonych z pasją i starannością. Łączą one systemowe know-how Nestlé z kawami i doświadczeniem Starbucks w zakresie ich palenia i mieszania – powiedział Patrice Bula, Wiceprezes Nestlé i Dyrektor Strategicznych Działów Biznesowych. Dzięki współpracy z Nescafé, Nespresso i Starbucks, Nestlé ma teraz najlepsze portfolio kaw, którym może zachwycać klientów na całym świecie.

Cieszymy się, że możemy dostarczać wysokiej jakości kawy premium Starbucks klientom, którzy od teraz – dzięki najbardziej znanym na świecie systemom kawy porcjowanej, czyli ekspresom Nespresso i Nescafé Dolce Gustomogą cieszyć się ich smakiem w swoich domach – powiedział John Culver, Prezes Grupy, Starbucks International. Informacja, którą dziś ogłosiliśmy, to kolejny krok w rozszerzaniu globalnego zasięgu marki Starbucks, ponieważ uruchamiamy nowe kanały w ramach naszego globalnego sojuszu z Nestlé.

Nestlé nabyło nieograniczone prawa wprowadzania do globalnego obrotu produktów kawowych i herbacianych z asortymentu pakowanych towarów konsumpcyjnych i produktów gastronomicznych Starbucks poza kawiarniami tej marki i z wyłączeniem artykułów gotowych do spożycia.

Porozumienie to umacnia pozycję lidera Nestlé w światowym przemyśle kawowym, a także znacząco wzmacnia  portfolio kaw tej firmy w Ameryce Północnej.

Dokumenty:

Załącznik: