Stabilny biznes w niestabilnych czasach. 20 lat Nestlé w Polsce – solidna podstawa do dalszego zrównoważonego rozwoju.

Nestlé Polska S.A. – z okazji 20 lat działalności w Polsce – podsumowuje swoje zaangażowanie w rozwój biznesu i społeczeństwa oraz wyznacza cele strategiczne na przyszłość. Tylko w ostatnim 10-leciu firma odnotowała ponad dwukrotny wzrost przychodów netto ze sprzedaży – z 1,62 do 3,5 mld zł. Wartość inwestycji zrealizowanych przez Nestlé w ciągu 20 lat działalności wyniosła 1,6 mld zł. Zróżnicowane portfolio, stale prowadzone inwestycje oraz renowacje i innowacje produktowe oparte na szczegółowej analizie potrzeb żywieniowych Polaków, są gwarancją stabilnego i zrównoważonego rozwoju firmy. 

Wchodząc w nową dekadę swojej działalności w Polsce, Nestlé stara się być jeszcze bliżej polskich konsumentów. W tym celu modyfikuje również znane na całym świecie logo Nestlé Good Food, Good Life, które przybiera nową, polską formę: Nestlé, Jedz smacznie, żyj zdrowo. 

20 lat z sukcesem prowadzonego przez Nestlé biznesu w Polsce, pozwoliło firmie wnieść znaczący wkład zarówno w rozwój gospodarczy kraju, jak i budowę kapitału społecznego. Bazując na międzynarodowej wiedzy i doświadczeniu, Nestlé konsekwentnie zwiększało swoje udziały rynkowe, stale doskonaląc standardy jakości i bezpieczeństwa produkcji oraz dostosowując odpowiedzialną komunikację z polskimi konsumentami do ich zmieniających się potrzeb. Ugruntowana przez 20 lat pozycja lidera w dziedzinie żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia oraz rosnąca rola firmy jako partnera żywieniowego polskich rodzin, stanowi dla Nestlé solidną podstawę do jeszcze większego zaangażowania w nadchodzących latach.