Innowacje produktowe

 

Więcej pełnowartościowych produktów dla dzieci i rodzin

Każdego roku sprzedajemy ponad 360 miliardów porcji produktów w 189 krajach na całym świecie. Aby zapewnić, że nasze marki wspierają zdrowy styl życia, zobowiązaliśmy się zredukować w naszych produktach ilość soli, cukrów i nasyconych tłuszczów, a także dodawać do nich zdrowe składniki jak wysokobłonnikowe ziarna, warzywa i mikroskładniki.

W 2017 roku wprowadziliśmy na rynek ponad 1000 nowych produktów, które spełniają wymogi żywieniowe dzieci. W tym samym roku dostarczyliśmy ponad 174 miliardy porcji wzbogaconej żywności w krajach, których mieszkańcy cierpią na niedobór najważniejszych mikroelementów jak jod czy żelazo.

Stworzenie produktu, który będzie jednocześnie smaczny i pełnowartościowy, to nie lada wyzwanie. Jednak jest to możliwe dzięki pasji naszych pracowników oraz naszym najnowszym innowacjom.

Polityka “Odpowiedzialnej Komunikacji”

Nasza komunikacja jest zgodna z Policy on Marketing Communication to Children (pdf, 5.7Mb) i jest oparta na zasadach odpowiedzialnego marketingu. Promujemy wyłącznie produkty żywnościowe i napoje, które spełniają kryteria określone w profilu żywieniowym.