Powiedz nam

Podziel się z nami swoimi pytaniami

Zasady Prowadzenia Działalności Gospodarczej Nestlé to jeden z najważniejszych dokumentów w naszej firmie. Opisuje on zasady i nienegocjowalne podstawy działania naszego biznesu. To jednak coś więcej niż tylko słowa. To zbiór zasad, którymi kierujemy się na co dzień i jesteśmy gotowi zrobić wszystko co w naszej mocy, aby zapewnić, że nasza firma jest zarządzana zgodnie z tymi zasadami. Możesz nam pomóc spełnić to zobowiązanie.

„Powiedz nam” to nowe narzędzie, które nazywamy Systemem Raportowania Niezgodności z Zasadami. Zapewnia on wszystkim naszym konsumentom i interesariuszom możliwość zaraportowania potencjalnych przypadków działań, które są niezgodne z naszymi zasadami postępowania zawartymi w dokumencie „Zasady Prowadzenia Działalności Gospodarczej Nestle”.


Uwaga: Kwestie związane z produktami i usługami powinny być zgłaszane przez formularz „skontaktuj się z nami” lub przez kontakt z naszym Serwisem Konsumenta




Jak można zgłosić potencjalne naruszenia zasad?


„Powiedz nam” jest Systemem Raportowania Niezgodności z Zasadami, dostępnym 24/7 przez 365 dni w roku,

 

  1.  Możesz skontaktować się z nami poprzez formularz na stronie lub telefonicznie pod bezpłatnym numerem telefonu. Sposób postępowania w obu tych przypadkach jest taki sam.

    • Przez stronę internetową
      Wpisz ten kod dostępu: 11021 Możesz też dołączyć dokumenty. Wypełniony formularz zostanie dostarczony do Nestle.

    • Przez telefon:
      Wykaz międzynarodowych bezpłatnych kodów dostępu znajdziesz tutaj
      Po wybraniu numeru prosimy o wpisanie odpowiedniego kodu z powyższej listy. Nagraj wiadomość , a system przekaże ją do odpowiednich osób.

  2. W obu przypadkach otrzymasz indywidualny numer zgłaszanej sprawy. Prosimy o zachowanie tego numeru.

  3. Numer zgłaszanej sprawy jest indywidualnym hasłem do Systemu Zgłaszania Niezgodności z Zasadami. Pozwala on na śledzenie postępu sprawy. Będziesz proszony o wpisanie tego numeru za każdym razem, kiedy logujesz się do systemu.

  4. Każde zgłoszenie traktujemy poważnie I podejmujemy odpowiednie działania w każdym z przypadków. Będziemy informować na bieżąco o postępach prac.

  5. W każdej chwili możesz wrócić na stronę, wpisać kod 11021 i śledzić swoje zgłoszenie wpisując numer sprawy.

  6. Będziemy udoskonalać nasz System Zgłaszania Niezgodności z Zasadami, by jak najlepiej pełnił woją funkcję.