Wyjątkowa receptura nowego batona to połączenie brownie, jednego z najbardziej popularnych ciast, oraz słodyczy znanej marki LION®. Nowy baton jest wypełniony puszystym kremem o smaku brownie, który doskonale komponuje się z ciągnącym karmelem oraz kruchym wafelkiem. Całość jest oblana czekoladową polewą i zapewnia konsumentom zupełnie nowe doświadczenie smakowe.
- Obserwujemy intensywny rozwój rynku batonów w Polsce – w ciągu ostatniego roku wzrósł on o 20%. Po części wynika to z tego, że batony są łatwo dostępną przekąską. Niewątpliwie, konsumenci chętnie sięgają również po nowe wersje ulubionych słodyczy. W odpowiedzi na ich potrzeby wprowadziliśmy limitowaną edycję LION® Brownie Style, która jest wyjątkową propozycją dla miłośników deserów i nieoczywistych połączeń smakowych – podkreśla Anastasiya Zubovich, Brand Manager LION®, Nestlé Polska.
LION® Brownie Style to już kolejna limitowana edycja batonów. Oprócz klasycznego smaku LION®, w poprzednich latach fani słodkości mogli spróbować m.in. LION® Caramel Blond, LION® Coconut czy LION® Wild.
Najnowsza edycja LION® Brownie Style jest już dostępna w sprzedaży stacjonarnej.