Niezależnie od tego, czy masz wieloletnie doświadczenie zawodowe, czy właśnie ukończyłeś studia, masz szansę na karierę w Nestlé. Wyszukaj oferty pracy tutaj.
Powiedz nam
Podziel się z nami swoimi pytaniami
Korporacyjne zasady prowadzenia działalności to jeden z najważniejszych dokumentów w naszej firmie. Opisuje on zasady i nienegocjowalne podstawy działania naszego biznesu. To jednak coś więcej niż tylko słowa. To zbiór zasad, którymi kierujemy się na co dzień i jesteśmy gotowi zrobić wszystko, co w naszej mocy, aby zapewnić, że nasza firma jest zarządzana zgodnie z tymi zasadami. Możesz nam pomóc spełnić to zobowiązanie.
„Powiedz nam” to nowe narzędzie, które nazywamy Systemem Raportowania Niezgodności z Zasadami. Zapewnia on wszystkim naszym konsumentom i interesariuszom możliwość zaraportowania potencjalnych przypadków działań, które są niezgodne z naszymi zasadami postępowania zawartymi w dokumencie „Korporacyjne zasady prowadzenia działalności”.
Korporacyjne zasady prowadzenia działalności to jeden z najważniejszych dokumentów w naszej firmie. Opisuje on zasady i nienegocjowalne podstawy działania naszego biznesu. To jednak coś więcej niż tylko słowa. To zbiór zasad, którymi kierujemy się na co dzień i jesteśmy gotowi zrobić wszystko, co w naszej mocy, aby zapewnić, że nasza firma jest zarządzana zgodnie z tymi zasadami. Możesz nam pomóc spełnić to zobowiązanie.
„Powiedz nam” to nowe narzędzie, które nazywamy Systemem Raportowania Niezgodności z Zasadami. Zapewnia on wszystkim naszym konsumentom i interesariuszom możliwość zaraportowania potencjalnych przypadków działań, które są niezgodne z naszymi zasadami postępowania zawartymi w dokumencie „Korporacyjne zasady prowadzenia działalności”.
Uwaga: Kwestie związane z produktami i usługami powinny być zgłaszane przez formularz „skontaktuj się z nami” lub przez kontakt z naszym Serwisem Konsumenta
Jak można zgłosić potencjalne naruszenia zasad?
„Powiedz nam” jest Systemem Raportowania Niezgodności z Zasadami, dostępnym 24/7 przez 365 dni w roku,
- Możesz skontaktować się z nami poprzez formularz na stronie lub telefonicznie pod bezpłatnym numerem telefonu. Sposób postępowania w obu tych przypadkach jest taki sam.
- Przez stronę internetową
Wpisz ten kod dostępu: 11021 Możesz też dołączyć dokumenty. Wypełniony formularz zostanie dostarczony do Nestle.
- Przez telefon:
Wykaz międzynarodowych bezpłatnych kodów dostępu znajdziesz tutaj
Po wybraniu numeru prosimy o wpisanie odpowiedniego kodu z powyższej listy. Nagraj wiadomość , a system przekaże ją do odpowiednich osób.
- Przez stronę internetową
- W obu przypadkach otrzymasz indywidualny numer zgłaszanej sprawy. Prosimy o zachowanie tego numeru.
- Numer zgłaszanej sprawy jest indywidualnym hasłem do Systemu Zgłaszania Niezgodności z Zasadami. Pozwala on na śledzenie postępu sprawy. Będziesz proszony o wpisanie tego numeru za każdym razem, kiedy logujesz się do systemu.
- Każde zgłoszenie traktujemy poważnie I podejmujemy odpowiednie działania w każdym z przypadków. Będziemy informować na bieżąco o postępach prac.
- W każdej chwili możesz wrócić na stronę, wpisać kod 11021 i śledzić swoje zgłoszenie wpisując numer sprawy.
- Będziemy udoskonalać nasz System Zgłaszania Niezgodności z Zasadami, by jak najlepiej pełnił woją funkcję.