Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Media

Szybkie linki

 

Informacje prasowe

Press Release List
Mar 30, 2020
Nestlé Polska przekazuje pomoc żywnościową o wartości 5 mln zł

Około 800 000 produktów od Nestlé Polska trafi m.in. do pracowników służby zdrowia, pacjentów szpitali zakaźnych, osób starszych oraz osób poddanych kwarantannie w związku z epidemią koronawirusa. Darowizna obejmuje wodę butelkowaną, odżywki dla niemowląt i dzieci, płatki śniadaniowe, żywność dla dorosłych, kawę, słodycze, preparaty odżywcze, karmę dla zwierząt domowych i inne produkty.

Mar 19, 2020
Swiatowy Dzien Wody

Woda – niezwykle cenny surowiec, bez którego nie mogłoby istnieć życie. Niestety jej zasoby coraz bardziej się kurczą ze względu na zmiany klimatyczne. O fakcie tym przypomina Światowy Dzień Wody, w tym roku organizowany pod hasłem „Water and climate change”. W obchody włączają się rządy, organizacje, społeczności i przedsiębiorstwa na całym świecie, w tym także Nestlé Waters.

Mar 06, 2020
Europejski Pakt_tworzywa sztuczne

Zużycie tworzyw sztucznych znacznie wzrosło w ciągu ostatnich 50 lat. Odpady z plastiku zanieczyszczają środowisko, oceany, jeziora i rzeki. Żeby walczyć z tym wyzwaniem, Nestlé wraz z innymi sygnatariuszami podpisało Europejski Pakt na rzecz zrównoważonego wykorzystywania tworzyw sztucznych. To kolejny krok w celu wypełnienia zobowiązania, że do 2025 roku firma zredukuje zużycie pierwotnych tworzyw sztucznych o jedną trzecią, a wszystkie jej opakowania będą nadawały się do recyklingu lub ponownego wykorzystania. 

Feb 21, 2020
Nestle wyniki finansowe 2019

 2019 rok Nestlé S.A. zamyka na poziomie 3,5% wzrostu organicznego oraz 2,9% rzeczywistego wzrostu wewnętrznego.


- Organiczny wzrost 3,5%, przy rzeczywistym wzroście wewnętrznym 2,9% (RIG) i pozytywnym wpływie zmian cen 0,6%. Wzrost był wspierany przez dobrą koniunkturę w Stanach Zjednoczonych, a także globalnie w segmencie karmy dla zwierząt.

- Całkowita sprzedaż wzrosła o 1,2% do 92,6 mld CHF (2018: 91,4 mld CHF). Akwizycje netto miały negatywny wpływ w wysokości 0,8%, a kursy walutowe zmniejszyły sprzedaż o 1,5%.

Feb 17, 2020
Nałęczowianka

Marka naturalnej wody mineralnej Nałęczowianka przypomina, jak ważne jest pragnienie – to w znaczeniu fizjologicznym należy gasić, a to rozumiane jako dążenia i cele warto podsycać i realizować. Dlatego Nałęczowianka postanowiła zapytać o pragnienia swoich pracowników i na podstawie zgłoszeń wybrać ambasadorów marki w mediach społecznościowych.

Feb 07, 2020
Nestle wyróżnone przez CDP_informacja prasowa_7.02.2020

Działania Nestlé na rzecz poprawy klimatu zostały po raz kolejny zauważone i docenione. Firma znalazła się na liście „A List” przygotowywanej rzez CDP. CDP to organizacja non-profit prowadząca globalny system informacyjny dla inwestorów, firm, miast, państw i regionów w celu zarządzania ich wpływem na środowisko naturalne. Najnowsza lista opiera się na raportach klimatycznych za 2019 rok.

Jan 20, 2020
Nestlé tworzy rynek dla plastiku z recyklingu przeznaczonego do kontaktu z żywnością i uruchamia fundusz  na rzecz rozwoju innowacji w dziedzinie opakowańz rozwoju innowacji w dziedzinie opakowań

Nestlé dąży do przyspieszenia rozwoju innowacyjnych rozwiązań w zakresie zrównoważonych opakowań. W przypadku plastiku dozwolonego do kontaktu z żywnością firma zainwestuje do 2 mld CHF na przejście z pierwotnych tworzyw sztucznych na takie, które pochodzą z recyklingu.

Dec 02, 2019
Flota Nestle
Nestlé Polska zdobyło nagrodę Eko Flota w kategorii „Flota Najbardziej Przyjazna Środowisku”. Polski Związek Wynajmu i Leasingu Pojazdów (PZWLP) docenił w ten sposób starania firmy na rzecz zmniejszenia emisji CO2. W ciągu najbliższych 3 lat firma wymieni wszystkie 700 aut w swojej flocie na samochody hybrydowe. Do końca 2019 roku na ulice wyjedzie już 216 z nich. W ten sposób firma ograniczy emisję dwutlenku węgla aż o 30%.
Nov 27, 2019
nestle
Wystarczy wprowadzić w życie jeden prosty nawyk, być bardziej ekologicznym i pomóc planecie. A chodzi o… segregację odpadów! Świetnym przykładem jest butelka PET: to tak naprawdę nie odpad, a cenny surowiec, który – jeśli trafi do odpowiedniego kosza – może następnie zostać w pełni przetworzony i wrócić do nas jako bluza z polaru, namiot, dywanik łazienkowy czy… nowa butelka! Jak to możliwe?
Nov 27, 2019
nestle
Nestlé rozpocznie umieszczanie oznakowania wartością odżywczą w systemie Nutri-Score na opakowaniach swoich produktów. Wdrożenie nastąpi w Austrii, Belgii, Francji, Niemczech i Szwajcarii. Pierwsze produkty z oznaczeniem Nutri-Score pojawią się już w pierwszej połowie 2020 roku. W ciągu kolejnych 2 lat Nestlé wprowadzi Nutri-Score na opakowaniach wszystkich swoich kategorii produktowych.
Nov 21, 2019
Nestlé wspiera Gender Balance i zatrudnienie kobiet na stanowiskach kierowniczych

Najnowsze dane dotyczące liczby kobiet piastujących wyższe, decyzyjne stanowiska pokazują, że sytuacja na polskim rynku pracy stopniowo się zmienia. Według badań PARP, wśród kobiet na wyższych stanowiskach najliczniejszą grupę stanową menadżerki, to aż 47% populacji. Natomiast w grupach pracowników wyższego szczebla kierowniczego i członków zarządu kobiet jest znaczniej mniej, bo tylko odpowiednio 13% i 21%1. Mimo że sytuacja kobiet na rynku pracy ulega poprawie w stosunku do lat minionych, wciąż ważne są działania zrównujące status płci.

Nov 20, 2019
Naleczowianka_Butelka z plastikiem z recyklingu_Informacja prasowa

Nałęczowianka wprowadza na rynek nową butelkę 1L,, która jest w 50% wykonana z PET z recyklingu (rPET). To pierwsza w Polsce woda dostępna w butelce takiej pojemności wyprodukowana z rPET. Co ważne, w pełni nadaje się do recyklingu i może z niej powstać np. kolejna butelka. To następny krok marki, która dąży do zminimalizowania swojego wpływu na środowisko.

Celem Nałęczowianki jest, żeby żadne z opakowań nie trafiało do środowiska lub na wysypiska. Marka podejmuje też różne działania, by jak najwięcej butelek PET trafiało do ponownego przetworzenia, a materiał z recyklingu był wykorzystywany w nowych butelkach. Kamieniem milowym jest wprowadzenie Nałęczowianki 1L w butelce z 50% udziałem plastiku PET z recyklingu.

Nov 18, 2019
Zrównoważona żywność to nasza przyszłość

Marco Settembri, Prezes Nestlé na Region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej, w niedawnym liście opublikowanym na łamach Politico zabrał głos w dyskusji na temat potrzeby zmian w podejściu do produkcji żywności – powinna być ona wyprodukowana w sposób zrównoważony, tak by minimalizować nasz ślad węglowy. Musimy dokładać wszelkich starań, by ograniczyć wzrost temperatury i jego niszczący wpływ na środowisko.
 

Nov 12, 2019
Effie Nestle

Ten rok był szczególny dla konkursu nagród Effie, ponieważ w Polsce zorganizowano go po raz 20-sty. Z tej okazji przedstawiono 20 Najbardziej Efektywnych Firm, które w ciągu ostatniego 20-lecia wyróżniły się najskuteczniejszą komunikacją marketingową. W tym gronie znalazło się Nestlé Polska. Jednocześnie w konkursie Effie 2019 firma otrzymała dwie nagrody: srebrne Effie w kategorii Long Term Marketing Excellence za kampanię marki Maggi „Daj się zaskoczyć” oraz brązowe Effie dla kampanii Winiary „Misja Kaszotto” w kategorii Żywność.  

Oct 31, 2019
Cel osiagniety

W Polsce wszystkie fabryki Nestlé są w pełni „zero waste”. W całej Europie jest to aż 80% zakładów produkcyjnych firmy. Nestlé zakłada, że już w 2020 roku osiągnie cel „zero waste” we wszystkich swoich lokalizacjach.

Zobowiązanie „zero waste” oznacza, że żadne z odpadów* powstających w zakładach Nestlé nie trafia ani nie zalega na składowiskach. Nie są też poddane procesom spalania bez odzysku energii. We wszystkich lokalizacjach Nestlé w Polsce ogranicza się ilości odpadów. Zgromadzone oddaje się firmom zapewniającym ich recykling lub odzysk, co potwierdza zarówno stosowna dokumentacja, jak i audyty.