Gdzie Nestlé kupuje jabłka do produktów dla dzieci i niemowląt marki GERBER? Skąd pochodzą buraki do produkcji Barszczu Czerwonego WINIARY? Jakie działania podejmuje Nestlé w kwestii zużycia wody? Ile ton opakowań udało się zredukować w ciągu ostatnich 2 lat? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdują się w nowym Raporcie Tworzenia Wspólnej Wartości za lata 2012-2013. Raport został zgłoszony do udziału w konkursie na najlepszy raport społeczny w Polsce – Raporty Społeczne 2014. Już dziś można głosować!
Nowy raport prezentuje działania Nestlé w Polsce z 2 ostatnich lat (2012-2013) w trzech aspektach: ekonomicznym, środowiskowym i społecznym. Nowością jest jego interaktywna forma, która ułatwia firmie dialog z otoczeniem.
Raport został przedstawiony niezależnej globalnej instytucji wyznaczającej standardy raportowania społecznego – Global Reporting Initiative (GRI) i otrzymał certyfikat GRI na poziomie CORE. GRI to wiodąca organizacja w zakresie zrównoważonego rozwoju promująca dobre praktyki w zakresie raportowania społecznego i gwarant wysokiej jakości raportu.
Jak mówi Iwona Konstanty, Młodszy Kierownik ds. Komunikacji Korporacyjnej Nestlé Polska S.A.: „Podsumowanie dwóch minionych lat w zakresie tworzenia wspólnej wartości zaowocowało m.in. wyznaczeniem nowych priorytetów CSV na najbliższe lata. W najbliższej przyszłości będziemy kontynuować dotychczasowe działania, a w szczególności skupimy się na 3 obszarach: wsparciu ludzi młodych we wchodzeniu na rynek pracy m.in. w ramach Inicjatywy Na Rzecz Zatrudniania Ludzi Młodych Nestlé needs YOUth, dalszej redukcji i optymalizacji opakowań oraz współpracy z lokalnymi dostawcami.”
>> Przeczytaj na www.raportNestle.pl
Głosuj na najlepszy raport tworzenia wspólnej wartości!