Sort by
Sort by

Tego lata zrób sobie przerwę z KITKAT w Cukierniach Sowa!

Nestlé Professional i sieć Cukierni Sowa nawiązały współpracę, aby stworzyć propozycje idealne na gorące dni lata. W efekcie powstały Deser i Lody made with KITKAT – dwie nowości, którymi można się delektować we wszystkich lokalach sieci cukierni już od połowy lipca.
Nestle Kitkat Sowa
Powrót do informacji prasowych

Popularny i doceniany przez podniebienia Polaków smak KITKAT od teraz jest obecny także w menu Cukierni Sowa. Nowe propozycje deserów zostały skomponowane z użyciem składników KITKAT i wyróżniają się pysznym, kakaowym smakiem. Lody made with KITKAT to pierwsza z nowości – dzięki dodatkowi w postaci wyjątkowego KITKAT Spread godzą tradycję z niezwykłą nutą smakową i są idealne na ochłodę podczas upalnych dni.

Drugą propozycją od Nestlé Professional i sieci Cukierni Sowa jest Deser made with KITKAT. W pucharku goście znajdą aż trzy składniki stworzone z dodatkiem produktów Nestlé: lody, chrupiącą posypkę KITKAT oraz pyszny batonik – KITKAT Finger. Całość oblana jest sosem czekoladowym w towarzystwie bitej śmietany. Zarówno Lody, jak i Deser made with KITKAT są dostępne w sieci Cukierni Sowa od 13 lipca.

- Deser lodowy z czekoladowym dodatkiem od lat jest uwielbiany przez naszych gości. Gdy jednak łączy się ze smakiem KITKAT – zyskuje nowy wymiar. Tego lata, wspólnie z Nestlé Professional, przygotowaliśmy dla gości wyjątkowe propozycje i – w myśl hasła KITKAT – zapraszamy na przerwę i skosztowanie nowości. – mówi Paweł Małecki, kierownik działu lodów w sieci Cukierni Sowa.

Cukiernia Sowa posiada długoletnią tradycję, której początki sięgają 1946 roku, kiedy to powstał pierwszy zakład cukierniczy przy ulicy Pomorskiej w Bydgoszczy. Obecnie sieć liczy 160 punktów w całej Polsce. Propozycje z menu niezmiennie zachwycają gości zarówno formą, jak i wysoką jakością oferowanych słodkości.

Nestlé Professional, dywizja firmy Nestlé, zapewnia kreatywne i podążające za najnowszymi trendami rozwiązania dla gastronomii i vendingu, które inspirują oraz wspierają rozwój partnerów. W portfolio produktów – dostosowanym do potrzeb restauratorów – znajdują się produkty z wielu kategorii, należą do nich m.in kulinaria, desery czy kawa.