Sort by
Sort by

O strategii Nestlé

Nestlé pragnie dostarczać konsumentom produkty najwyższej jakości, a także być ich partnerem żywieniowym i dzielić się wiedzą, w jaki sposób powinni komponować zdrową, prawidłowo zbilansowaną dietę. W tym celu firma przyjęła strategię Nutrition, Health and Wellness, czyli dbania o zdrowie, prawidłowe odżywianie i dobre samopoczucie. Jest ona odpowiedzią na zmieniające się potrzeby konsumentów, którzy stają się coraz bardziej wymagający i szukają produktów nie tylko smacznych, ale również dostarczających wartości odżywczych.
 
Nestlé, wspólnie ze specjalistami ds. żywienia prowadzi wiele kampanii społecznych i edukacyjnych, które poszerzają wiedzę żywieniową i uświadamiają, że zdrowe odżywianie zaczyna się przy sklepowej półce, gdzie powinniśmy wybierać produkty najwyższej jakości. Należą do nich m.in.: akcja edukacyjna skierowana do gimnazjalistów: Jedz smacznie i zdrowo, Kompas Żywieniowy Nestlé, który pomaga konsumentom podjąć świadomą decyzję przy zakupie, Dylematy sklepowej półki, promujące umiejętność czytania etykiet czy Zdrowy Start w Przyszłość – serwis ekspercki skierowany do przyszłych mam, rodziców niemowląt i małych dzieci, a także specjalistów i lekarzy.