Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Nestlé z dwiema statuetkami Effie Awards 2020

Powrót do informacji prasowych

Aż dwie marki Nestlé Polska zostały nagrodzone podczas tegorocznej edycji Effie Awards. W ramach kategorii Launch / Relaunch WINIARY otrzymały srebrne wyróżnienie za kampanię „Bez czekania”. Kampanii „Nałęczowianka. Miej w sobie pragnienie” przyznano brązową statuetkę w tej samej kategorii.


Kampania „Bez czekania” WINIARY wprowadziła na rynek nowy bulion w słoiczku, podkreślając jego najważniejszy atrybut – esencjonalny smak osiągnięty dzięki długiemu gotowaniu wywaru. Kampania zrealizowana została przez agencje Publicis oraz Wavemaker. 


Kampanię Nałęczowianki „Miej w sobie pragnienie”, towarzyszącą rewolucyjnemu rebrandingowi marki, opracowały agencje Przestrzeń oraz Wavemaker. Nagrodzona kreacja afirmuje aktywną postawę względem życia, w którym pragnienie przedstawione jest także symbolicznie – jako pozytywna siła dająca motywację do działania. 


Effie Awards to największy i najbardziej prestiżowy konkurs branży reklamowej na świecie. Po raz pierwszy przeprowadzono go w 1968 roku w Nowym Yorku. Polska jest obecnie jednym z 55 krajów, gdzie jest on organizowany. Marki Nestlé wielokrotnie były wyróżniane statuetkami konkursu m.in. za kampanię Maggi „Daj się zaskoczyć” czy WINIARY „Misja Kaszotto”. W ubiegłym roku Nestlé Polska znalazło się w gronie „Najbardziej Efektywnych Firm 20-lecia Effie Poland”, które jury doceniło za  najskuteczniejszą komunikacją marketingową na przestrzeni minionych dwóch dekad.