Sort by
Sort by

Nestlé Polska partnerem Mazowieckiego Marszu Mocy

Nestlé Polska łączy siły z Fundacją Marka Kamińskiego i jest partnerem inicjatywy crowdfundingowo-społecznej Mazowiecki Marsz Mocy. Celem wydarzenia, które odbędzie się 27 maja, jest zwrócenie uwagi na stan kondycji psychicznej młodzieży w naszym kraju.
Powrót do informacji prasowych

Mazowiecki Marsz Mocy wystartuje 27 maja o godzinie 9:00 z Powsina, a jego trasa wyniesie 14 km. Wśród uczestników wydarzenia znajdą się pracownicy Nestlé Polska. Środki przekazane przez firmę przeznaczone będą na zajęcia w ramach programu Life Plan Academy realizowanego przez Fundację Marka Kamińskiego oraz utworzenie Centrum Mocy w Warszawie. W tym miejscu młodzież będzie mogła uczestniczyć w bezpłatnych, stacjonarnych warsztatach z budowania odporności psychicznej.

Udział w Marszu Mocy świetnie wpisuje się w kompleksowy program wsparcia zdrowia pracowników DbajMY, uruchomiony w tym roku przez Nestlé Polska. To kontynuacja dotychczasowych, wieloletnich działań firmy w tym obszarze. W ramach programu Nestlé proponuje swoim pracownikom szereg działań, których celem jest budowanie świadomości, zapobieganie chorobom oraz realna pomoc w razie potrzeby. Wśród nich są np. edukacyjne webinary, badania profilaktyczne czy nowo otwarta infolinia zaufania, dzięki której można skorzystać ze wsparcia doświadczonych psychoterapeutów.

W ramach programu DbajMY postanowiliśmy połączyć siły z Fundacją Marka Kamińskiego i zaangażować się w inicjatywę crowdfundingowo-społeczną Marsz Mocy. Poprzez udział w wydarzeniu pracownicy naszej firmy będą mieć szansę nie tylko zadbać o swoją kondycję, ale przede wszystkim wesprzeć dzieci i młodzież.” – komentuje Blanka Mellova, Kierownik ds. Żywienia, Zdrowia i Wellness w Nestlé Polska.

Więcej informacji na temat inicjatywy Marsz Mocy: https://marszmocy.com/