Szacuje się, że rynek influencer marketingu osiągnie w 2022 roku wartość 15 mld dolarów1 – pokazuje to, jak istotny jest to obszar w kontekście pozycjonowania marek i budowania relacji z konsumentami – podkreśla Beata Dziwulska, menedżer ds. rozwoju mediów w Nestlé Polska i dodaje – Prowadząc przetarg nie tylko wybraliśmy partnerów przyszłych kampanii, ale również ustandaryzowaliśmy zasady współpracy w tym obszarze oraz stworzyliśmy ujednolicone metody raportowania. Takie kompleksowe podejście z pewnością pozwoli nam zwiększyć efektywność realizowanych działań.
W procesie przetargowym wybranych zostało pięć agencji, które trafiły na listę preferowanych partnerów do realizacji kampanii w zakresie influencer marketingu dla marek Nestlé w Polsce. Przy wyborze pod uwagę wzięte zostały: odpowiedzi na pytania zadane w briefie, propozycja działań dla jednej z marek Nestlé, doświadczenie i wiedza agencji oraz koszty współpracy.
Wybrane agencje to: BrandBuddies, BrandLift, LifeTube, LiquidThread oraz Tears of Joy (agencje zostały wymienione w kolejności alfabetycznej).
1The State of Influencer Marketing 2021: Benchmark report, Influencer Marketing Hub Influencer Marketing evolves, Thedrum.com