Nestlé wybiera agencje do influencer marketingu

Pięć agencji zostało wybranych do obsługi Nestlé w zakresie influencer marketingu. 
Powrót do informacji prasowych

Szacuje się, że rynek influencer marketingu osiągnie w 2022 roku wartość 15 mld dolarów1  – pokazuje to, jak istotny jest to obszar w kontekście pozycjonowania marek i budowania relacji z konsumentami podkreśla Beata Dziwulska, menedżer ds. rozwoju mediów w Nestlé Polska i dodajeProwadząc przetarg nie tylko wybraliśmy partnerów przyszłych kampanii, ale również ustandaryzowaliśmy zasady współpracy w tym obszarze oraz stworzyliśmy ujednolicone metody raportowania. Takie kompleksowe podejście z pewnością pozwoli nam zwiększyć efektywność realizowanych działań.   

W procesie przetargowym wybranych zostało pięć agencji, które trafiły na listę preferowanych partnerów do realizacji kampanii w zakresie influencer marketingu dla marek Nestlé w Polsce. Przy wyborze pod uwagę wzięte zostały: odpowiedzi na pytania zadane w briefie, propozycja działań dla jednej z marek Nestlé, doświadczenie i wiedza agencji oraz koszty współpracy.  

Wybrane agencje to: BrandBuddies, BrandLift, LifeTube, LiquidThread oraz Tears of Joy (agencje zostały wymienione w kolejności alfabetycznej). 


1The State of Influencer Marketing 2021: Benchmark report, Influencer Marketing Hub Influencer Marketing evolves, Thedrum.com