Marka naturalnej wody mineralnej Nałęczowianka przypomina, jak ważne jest pragnienie – to w znaczeniu fizjologicznym należy gasić, a to rozumiane jako dążenia i cele warto podsycać i realizować. Dlatego Nałęczowianka postanowiła zapytać o pragnienia swoich pracowników i na podstawie zgłoszeń wybrać ambasadorów marki w mediach społecznościowych.
„Porusz swoje pragnienia i pokaż, co Cię motywuje do działania” – przed takim wyzwaniem stanęli pracownicy Nałęczowianki. Na zwycięzców czekała nie tylko nagroda pieniężna na realizację pragnień, ale też możliwość udziału w profesjonalnej sesji fotograficznej, z której zdjęcia trafiają na kanały w mediach społecznościowych marki. W wyniku obrad jury wyłoniono pięcioro ambasadorów – pracowników zarówno zakładu rozlewniczego w Nałęczowie, jak i biura głównego w Warszawie:
• Aleksandra Bartuzi, Koordynator Administracji Magazynu, opowiada: „Moje pragnienia nie są zbyt wygórowane. Pragnę jedynie spędzać jak najwięcej czasu z tymi, których kocham, a najlepszym na to sposobem są wspólne wycieczki – zarówno piesze, jak i rowerowe”.
• Patrycja Dombek-Wiśniewska, Kierownik Projektów Innowacyjnych, która: „W wodzie czuje się jak… ryba w wodzie”, ponieważ uwielbia pływanie, żeglarstwo czy windsurfing, a na „suchym lądzie” wybiera taniec, jogę lub ćwiczenia na siłowni.
• Michał Kajpust, Specjalista ds. Logistyki Dystrybucji, którego pragnieniem jest poprawa kondycji fizycznej, realizowana m.in. poprzez ćwiczenia na świeżym powietrzu. Jak podkreśla Michał: „Nałęczowianka nie tylko dostarcza mi właściwe nawodnienie, które jest tak ważne podczas treningu, ale też motywuje mnie do dalszego działania”.
• Jarosław Korulczyk, Kierownik ds. Rozwoju Klientów, pasjonuje się m.in. jazdą na nartach, nurkowaniem, podróżami i poznawaniem nowych miejsc, a także motocyklami, które nie tylko dostarczają mu dawki adrenaliny, ale pomagają też dotrzeć do nieodkrytych jeszcze zakątków.
• Piotr Mirosław, Planista Utrzymania Ruchu, pragnie pomagać zwierzętom i spędzać czas ze swoimi czworonożnymi przyjaciółmi.
„W naszej firmie pracuje wiele aktywnych osób, które rozwijają swoje zainteresowania i realizują pragnienia – zarówno te małe, jak i duże. Poprzez ten konkurs chcieliśmy ich za to docenić i ich w tym wspierać. Odzew bardzo pozytywnie nas zaskoczył, a wybór pięciorga ambasadorów naszej marki spośród tylu fantastycznych zgłoszeń był niezwykle trudny. To pokazuje, że Nałęczowianka to przede wszystkim wspaniali pracownicy, którzy mają w sobie pragnienie!” – podsumowuje Katarzyna Sternowska, brand manager marki Nałęczowianka.
Efekty sesji zdjęciowej zwycięzców konkursu można zobaczyć na Facebooku i Instagramie marki. Działania stanowią element nowej kampanii towarzyszącej rebrandingowi Nałęczowianki, której motywem przewodnim jest hasło: „Miej w sobie pragnienie!”. Marka przekonuje, że warto wierzyć w siebie, przekraczać własne granice i realizować cele, równocześnie dbając o właściwe nawodnienie.