Niezależnie od tego, czy masz wieloletnie doświadczenie zawodowe, czy właśnie ukończyłeś studia, masz szansę na karierę w Nestlé. Wyszukaj oferty pracy tutaj.
Pomagamy rodzicom wprowadzać prawidłowe nawyki
Pragniemy tworzyć zdrową przyszłość dla kolejnych pokoleń poprzez szerzenie wiedzy na temat prawidłowych nawyków żywieniowych. Zobowiązanie to realizujemy poprzez programy edukacyjne oraz naszą globalna inicjatywę Nestlé for Healthier Kids.
W ramach Nestlé for Healthier Kids realizowane są m.in. wspólne działania z sieciami detalicznymi. Znakomitym tego przykładem jest akcja „Adoptuj owoc, adoptuj warzywo”, która swój początek miała na Bliskim Wschodzie i od tego czasu została uruchomiona w 16 innych krajach. Adresuje ona problem niskiego spożycia warzyw i owoców, szczególnie wśród dzieci: przy zakupie produktów Nestlé, rodzice mają możliwość otrzymania darmowego owocu lub warzywa. W ramach tej akcji promujemy produkty odpowiednio zbilansowane pod względem żywieniowym – zawierające pełne ziarno, mniej cukru i soli, a także produkty ekologiczne i roślinne. Również w Polsce co roku realizujemy działania na rzecz budowania prawidłowych nawyków żywieniowych wśród rodziców i ich dzieci. Przykładem akcji zrealizowanej we współpracy z siecią handlową może być aktywacja ze sklepem internetowym Frisco.pl, na którego stronie pojawiły się pomysły na zbilansowane dania na bazie produktów Nestlé oraz warzyw, owoców i innych wartościowych składników.
Zdrowe nawyki od najmłodszych lat
W ramach globalnej inicjatywy Nestlé for Healthier Kids nie tylko zachęcamy do kupna zdrowych produktów, ale przede wszystkim podnosimy świadomość zasad prawidłowego żywienia. Wspieramy dzieci poprzez materiały i działania edukacyjne, a do ich opiekunów docieramy dzięki szeroko zakrojonym kampaniom komunikacyjnym. W 2020 roku dotarliśmy do ponad 350 milionów rodziców z globalną kampanią internetową #cooktogether, za pośrednictwem której zachęcaliśmy do zaangażowania dzieci w przygotowywanie pysznych, pożywnych posiłków i przekąsek.
Dla zdrowia dzieci na całym świecie
Nasze działania to nie tylko dystrybucja przystępnych cenowo i odpowiednio zbilansowanych produktów ocenionych wysoko pod względem wartości odżywczej np. w niezależnym systemie znakowania żywności Nutri-Score. To także pomoc rodzinom w codziennych wyborach żywieniowych poprzez programy i inicjatywy edukacyjne podejmowane na całym świecie:
- Nasza marka WINIARY już po raz 11. realizuje w Polsce program edukacyjny „Gotuj się na zmiany”, w ramach którego do szkół biorących udział w programie dostarcza atrakcyjne materiały lekcyjne oraz prowadzi konkursy wspierające promocję prawidłowych nawyków żywieniowych.
- Nestlé w Polsce współpracuje także z Polskim Związkiem Lekkiej Atletyki. W ramach wspólnego programu „Lekkoatletyka dla każdego!” dzieci mają nie tylko szansę na zajęcia sportowe, ale także na dostęp do wiedzy z zakresu prawidłowego odżywiania i nawodnienia.
- Zagranicą Nestlé prowadzi działania edukacyjne w zakresie zdrowego odżywiania m.in. w mobilnych przyczepach kuchennych MAGGI®.
- W ramach programu edukacyjnego NIDO® udzielamy porad rodzicielskich oraz wartościowych wskazówek dotyczących zdrowego odżywiania.
- Moje MenuIQ to z kolei narzędzie online do oceniania wartości odżywczych posiłków. Aplikacja zachęca do eksperymentowania z przepisami, które wspierają zdrowszą, bardziej zbilansowaną dietę.
Zależy nam na promocji prawidłowych nawyków żywieniowych wśród rodziców i ich pociech, dlatego działamy na rzecz wypełnienia naszego zobowiązania: do 2030 roku chcemy pomóc 50 milionom dzieci w zdobyciu wiedzy na temat zbilansowanej diety oraz wspierać ich w prawidłowym rozwoju.